Vinted logó
Regisztrálás | Bejelentkezés
Eladás most
Nyelv

Magyar

(Hungarian)

  • Női
  • Férfi
  • Dizájner
  • Gyerek
  • Otthon
  • Elektronika
  • Szórakozás
  • Sport
  • Névjegy
  • Platformunk

Súgó

    Szállítási módok

    A Vinteden 2 szállítási mód van:

    1. Integrált szállítás (előre fizetett, Vinted által generált szállítási címke)

    Amikor a vevő a „Vásárlás most” gomb segítségével fizet, és kiválasztja a Vinteden elérhető integrált szállítási szolgáltatók egyikét, akkor egy szállítási címkét vásárol az eladónak a megrendelés elküldéséhez.

    Megjegyzés
    Ha a vásárló a megrendeléshez opcionális fizetős szolgáltatást vásárol (pl. Termékellenőrzés vagy Műszakicikk-ellenőrzés), a megrendelés az ellenőrző központba kerül, mielőtt eljut a vevőhöz. Ilyen vásárlások esetén csak integrált szállítási mód választása lehetséges.

    Szállítási szolgáltatók ehhez a módhoz:

    • Packeta
    • FoxPost
    • GLS
    • Sameday Easybox
    • UPS
    • DPD (csak Műszakicikk-ellenőrzéssel elérhető)

    Magyarország Lengyelországgal, Romániával és Görögországgal van összekapcsolva.

    Fontos
    • Görögország következő pontjairól sajnos nem lehet eladni vagy vásárolni:
    Konkrétabb irányítószámokat ezen a weboldalon találsz
    • Attika: 18010, 18011, 18050, 80100, 80200
    • Hidra: 18040
    • Peloponnészosz külterülete: 23200
    • A Jón-szigetek perifériája: 28080, 28084, 28086, 28100, 28200, 28300, 29090, 29092, 29100
    • Közép-Görögország: 35200, 36071, 36072, 36073, 36074, 36076, 36080, 36100
    • Thesszália: 37002, 37003, 37005
    • Észak-Égei régió: 81101, 81102, 81103, 81104, 81105, 81106, 81107, 81108, 81109, 81131, 81132, 81150, 81200, 81300, 81400, 81401, 81500, 82101, 82102, 82103, 82104, 82131, 82132, 82150, 82300, 83100, 83103, 83104, 83200, 83300, 83301, 83302
    • Dél-Égei régió: 83400, 84001, 84002, 84003, 84004, 84005, 84006, 84007, 84008, 84009, 84010, 84011, 84100, 84200, 84300, 84400, 84401, 84500, 84600, 84700, 84702, 84703, 85101, 85102, 85103, 85104, 85107, 85108, 85109, 85110, 85111, 85200, 85301, 84302, 85500, 84501, 85600, 85700, 84702, 84703, 85800, 85001, 85002, 85003, 85101, 85102, 85103, 85104, 85105, 85107, 85108, 85109, 85110, 85111, 85131, 85132, 85133, 85150, 85200, 85300, 85301, 85302, 85303, 85304, 85400, 85401, 85500, 85600, 85700, 85800, 85900
    • Ha a fent említett irányítószámoknak megfelelő helyekről származó görögországi tagokkal kereskedsz, előfordulhat, hogy a következő akadályok egyikébe ütközöl:
      • Nem jelenik meg a Vásárlás most gomb, és nem tudsz terméket vásárolni
      • Nem választhatod ki a szállítási opciót a pénztárnál vásárláskor
      • Nem generálhatsz szállítási címkét, ha a termék elkelt. Ilyen esetben az eladónak törölnie kell a megrendelést, és a vevő visszatérítést kap.
    Hogyan működik?

    Miután a vevő a pénztárnál kiválasztja és kifizeti az integrált szállítási (előre fizetett címke) opciót, a digitális szállítási címkét vagy a szállítási címke beszerzéséhez szükséges kódot elküldjük az eladónak.

    Az eladók ezt, valamint a megrendelés elküldésére vonatkozó utasításokat (pl. hogy a címkét ki kell-e nyomtatni vagy sem, hol kell leadni a csomagot stb.) a postafiókjukban fogják látni.

    Felhívjuk figyelmed, hogy a nagyméretű csomagok Görögország és Magyarország közötti nemzetközi rendelése nem áll rendelkezésre. Így előfordulhat, hogy a következő akadályok egyikébe ütközöl:

    • Nem jelenik meg a Vásárlás most gomb, és nem tudsz terméket vásárolni
    • Nem választhatod ki a szállítási opciót a pénztárnál vásárláskor
    • Nem generálhatsz szállítási címkét, ha a termék elkelt. Ilyen esetben az eladónak törölnie kell a megrendelést, és a vevő visszatérítést kap.
    Fontos

    A vásárlás után az előre fizetett, Vinted által generált címkét kötelező használni a megrendelés elküldéséhez.

    Ha más címkét vagy rossz szállítási módot használnak, a megrendelés automatikusan törlődik.

    Kártérítés és visszatérítés

    Ha vevőként ezt a szállítási módot használod, azzal elfogadod a szállítási szolgáltató Általános szerződési feltételeit. Kérjük, ismerkedj meg velük itt.

    A vevők a Vevővédelmi szabályzatunk szerint kérhetnek visszatérítést.

    Az eladók az elveszett vagy megrongálódott csomagokért a meghatározott kártérítési összeghatároktól függően kapnak kártérítést. Tudj meg többet az eladók számára nyújtott kártérítésről integrált szállítás esetén.

    2. Egyéni szállítás

    Az egyéni szállítással az eladók olyan szállítási szolgáltatókat vagy szállítási lehetőségeket kínálhatnak, amelyek nem állnak rendelkezésre a Vinteden.

    Felhívjuk figyelmed, hogy az egyéni szállítási opciót csak az egyébként nem szállítható termékek esetében választhatod, azaz olyan termékeknél, amelyek túl nagyok vagy nehezek ahhoz, hogy integrált szállítási opcióinkkal lehessen elküldeni őket.

    Megjegyzés
    Ha nem látod az egyéni szállítási opciót a beállítások között, ne aggódj. Egy termék meghirdetése során kiválasztjuk számodra a legmegfelelőbb csomagméretet.
    Hogyan működik?

    Így küldhetsz el egy megrendelést egyéni szállítással:

    1. Győződj meg róla, hogy az általad választott szállítási szolgáltató biztosítja a nyomkövetési információkat és a kártérítést elveszett vagy megsérült csomag esetén
    2. Ellenőrizd terméked súlyát és méreteit
    3. Állítsd be a szállítási költségeket attól függően, hogy melyik szolgáltatót választod a termék szállításához
    4. Nyomd meg alább a Válaszd ki a csomag méretét, majd az Egyéni szállítás gombot
    5. Add meg a szállítási költséget a termék hozzáadásakor

    Amikor a megrendelés teljesül, megkapod a vevőtől a pénzt a termékért, beleértve a szállítási költségeket.

    Fontos
    Az eladóknak mindig a nyomkövetési információkkal történő szállítást kell választaniuk, és meg kell adniuk a nyomkövetési számot a vevőnek.

    Tudj meg többet az egyéni szállításról.


    Kártérítés és visszatérítés

    A vevők a Vevővédelmi szabályzatunk szerint kérhetnek visszatérítést.

    Kérjük, vedd figyelembe, hogy nem nyújtunk kártérítést az eladóknak a szállítás közben elveszett vagy megsérült csomagokért, ha egyéni szállítási móddal küldték őket.

    Az eladóknak közvetlenül a szállítási szolgáltatóhoz kell fordulniuk a szállítási problémákkal és a kártérítéssel kapcsolatban.


    Hasznos tudnivalók
    Szállítási opció elérhetősége

    Vevőként a következők miatt egyes szállítási lehetőségeket nem választhatsz ki:

    1. Az eladók szállítási beállításai: az eladók megváltoztathatják, hogy mely szállítási szolgáltatókat szeretnék felajánlani a vevőnek
    2. Szállítói korlátozások: egyes szállítási szolgáltatók nem tudnak nagyobb csomagokat kézbesíteni, vagy nem tudnak bizonyos postai irányítószámokra szállítani, különösen távoli területeken
    3. Elérhetőség a Vinteden: szükség esetén dönthetünk úgy, hogy bizonyos szállítási módokat ideiglenesen elérhetővé teszünk, eltávolítunk vagy letiltunk
    Hasznos volt ez a cikk?

    Kapcsolódó kérdések:

    • Eladás lépésről lépésre
    • A termék becsomagolása
    • Csomag nyomon követése
    • Nincs meg a szállítási címke, vagy nem működik
    • Vinted
      • Rólunk
      • Feladatok
      • Fenntarthatóság
      • Sajtó
      • Hirdetés
      • Akadálymentes mód
    • Felfedezés
      • Hogyan működik
      • Mobilalkalmazások
      • Infotábla
    • Segítség
      • Súgó
      • Eladás
      • Vásárlás
      • Bizalom és biztonság
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    • Letölthető az App Store-ból
    • Szerezd meg: Google Play
    • Adatvédelmi szabályzat
    • Cookie-król szóló szabályzat
    • Általános szerződési feltételek
    • Platformunk