Vinted logó
Regisztrálás | Bejelentkezés
Eladás most
Nyelv

Magyar

(Hungarian)

  • Női
  • Férfi
  • Dizájner
  • Gyerek
  • Otthon
  • Elektronika
  • Szórakozás
  • Hobbi és gyűjtemények
  • Sport
  • Névjegy
  • Platformunk

Súgó

    Otthon
    Első lépések
    Eladás
    Vásárlás
    Szállítás
    Fizetések és kifizetések
    Bizalom és biztonság
    Saját fiók és beállítások
    Közösség
    Regisztráció és bejelentkezés
Jelenleg technikai problémát tapasztalunk a Vinted-platformon. Tisztában vagyunk a problémával, és már dolgozunk a megoldásán. Sajnáljuk az okozott kellemetlenséget.

Nem sikerült fizetnem

Sikertelen fizetést okozhat egy ideiglenes hiba vagy egyéb körülmények, a fizetési módtól függően.

A probléma megoldása
  1. Próbáld meg újra megvenni a terméket később. Közben ne zárd be a böngészőt/alkalmazást, és győződj meg róla, hogy jó az internetkapcsolatod
  2. Próbálj másik fizetési módot használni
  3. Próbáld megvásárolni a terméket a Vinted alkalmazás helyett a böngészőből (vagy fordítva)
Még mindig nem sikerül?

További megoldások fizetési mód szerint:

Hitelkártya/bankkártya
  • Győződj meg arról, hogy a Vinteden megadott összes kártyaadatod helyes. Ha nem, akkor bármikor módosíthatod a fizetési kártyád adatait..
  • Próbálj meg másik bankkártyát használni, ha van. Az összes nagyobb hitel- és bankkártyát támogatjuk.
  • Lépj kapcsolatba bankoddal (a kártya kibocsátójával), és győződj meg a következőkről:
    • Elég pénz áll rendelkezésre a számládon
    • A bankodnál  vagy számlakibocsátódnál megadott kapcsolattartási adataid naprakészek (a hibás adatok fizetéshitelesítési problémákat okozhatnak
    • A számládon nincsenek visszatartások/további biztonsági korlátozások
    • Nincsenek elért korlátok (maximális számú vásárlás vagy elköltött összeg az adott napon/hónapban)
Apple Pay 

Az Apple Pay a fizetési kártyádat használja a fizetés megkönnyítésére. Ezért kérjük, lépj kapcsolatba a kártyád kibocsátójával, és győződj meg a következőkről:

  • Elég pénz áll rendelkezésre a számládon
  • A számládon nincsenek visszatartások/további biztonsági korlátozások
  • Nincsenek elért korlátok (maximális számú napi vásárlás, napi/havi költési korlát)

Ezenkívül felveheted a kapcsolatot az Apple Pay ügyfélszolgálatával is, hogy ellenőrizzék, nincs-e probléma az ő részükről.

Google Pay

A Google Pay a fizetési kártyádat használja a fizetés megkönnyítésére. Ezért kérjük, lépj kapcsolatba a kártyád kibocsátójával, és győződj meg a következőkről:

  • Elég pénz áll rendelkezésre a számládon
  • A számládon nincsenek visszatartások/további biztonsági korlátozások
  • Nincsenek elért korlátok (maximális számú napi vásárlás, napi/havi költési korlát)
Fontos
Felhívjuk figyelmed, hogy ha a fizetés sikertelen volt, attól még a pénz levonásra kerülhet (vagy lefoglalásra) a számládról. Ebben az esetben, várj 5 munkanapot (ritkább esetben 15 munkanapot), amíg megkapod a visszatérítést. Ha ez idő alatt nem érkezik meg a visszatérítés, vedd fel velünk a kapcsolatot.

Ha a fentiek közül egyik sem sikerül, kérjük, vedd fel a kapcsolatot velünk az alábbi gomb segítségével, és csatolj egy képernyőképet a hibaüzenetről vagy arról a képernyőről, amit akkor látsz, amikor fizetni próbálsz. Hamarosan válaszolunk!

Hasznos volt ez a cikk?

Kapcsolódó kérdések:

  • Vásárlás lépésről lépésre
  • Fizetési kártya hozzáadása vagy kezelése
  • A Vinted nem töltődik be az eszközömön
  • Vinted
    • Rólunk
    • Feladatok
    • Fenntarthatóság
    • Sajtó
    • Hirdetés
    • Akadálymentes mód
  • Felfedezés
    • Hogyan működik
    • Mobilalkalmazások
    • Infotábla
  • Segítség
    • Súgó
    • Eladás
    • Vásárlás
    • Bizalom és biztonság
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Letölthető az App Store-ból
  • Szerezd meg: Google Play
  • Adatvédelmi szabályzat
  • Cookie-król szóló szabályzat
  • Általános szerződési feltételek
  • Platformunk