Termék elküldése
Egy termék eladása után a szállítási utasításokat a taggal folytatott beszélgetés képernyőjén és e-mailben kapod meg. Íme néhány általános irányelv:
- Használd az utasításokban lévő szállítási módot.
- Add fel a terméket a vásárlás dátumától számított 5 munkanapon belül, különben a megrendelést töröljük.
Ha nem tudod időben elküldeni a megrendelést, megkérheted a vevőt, hogy egyezzen bele a szállítási határidő további 3 vagy 5 munkanappal való meghosszabbításába. A vevő elfogadhatja vagy elutasíthatja a kérést.
FontosA termék eladása után a vevő által kiválasztott szállítási opció nem módosítható. A szállítási lehetőség megváltoztatásának egyetlen módja a megrendelés lemondása és megismétlése.
A termék elküldését követően
A csomagot nyomon követheted a vevővel folytatott beszélgetés képernyőjén. Bizonyos szállítási lehetőségek esetén előfordulhat, hogy kézzel kell megadnod a nyomonkövetési számot és elküldöttként megjelölni a csomagot a vásárlástól számított 5 munkanapon belül – csak kövesd az utasításokat.
Ha a termék kézbesítése után a vevő megerősíti, hogy minden rendben van a csomaggal, megérkezik a kifizetés a Vinted-egyenlegedre.
- Új termék feltöltésekor válaszd ki a legmegfelelőbb csomagméretet. A termék méretét a hirdetés szerkesztésével módosíthatod – de csak a termék eladása előtt. Javasoljuk, hogy pontosan válaszd ki a csomagméretet, hogy elkerüld a további szállítási költségeket és/vagy a negatív visszajelzést.
- Kiválaszthatod, hogy mely szolgáltatók legyenek elérhetők a vevők számára szállítási beállításokban. A beállításokat bármikor módosíthatod. Azonban a módosítások csak a jövőbeli megrendelésekre vonatkoznak. A legutóbbi módosítások előtt eladott termékeket a vevő által a vásárláskor kiválasztott csomagszállítóval kell elküldeni.
MegjegyzésEgyes szállítási opciók alapértelmezés szerint aktiválva vannak, és nem kapcsolhatók ki. A választott lehetőségek azonnal elérhetővé válnak, amint bekapcsolod őket.