Vinted logó
Regisztrálás | Bejelentkezés
Eladás most
Nyelv

Magyar

(Hungarian)

  • Női
  • Férfi
  • Dizájner
  • Gyerek
  • Otthon
  • Elektronika
  • Szórakozás
  • Kisállatgondozás
  • Névjegy
  • Platformunk

Súgó

    Termék elküldése

    Egy termék eladása után a szállítási utasításokat a taggal folytatott beszélgetés képernyőjén és e-mailben kapod meg. Íme néhány általános irányelv:

    • Használd az utasításokban lévő szállítási módot.
    • Add fel a terméket a vásárlás dátumától számított 5 munkanapon belül, különben a megrendelést töröljük.

    Ha nem tudod időben elküldeni a megrendelést, megkérheted a vevőt, hogy egyezzen bele a szállítási határidő további 3 vagy 5 munkanappal való meghosszabbításába. A vevő elfogadhatja vagy elutasíthatja a kérést.

    Fontos
    A termék eladása után a vevő által kiválasztott szállítási opció nem módosítható. A szállítási lehetőség megváltoztatásának egyetlen módja a megrendelés lemondása és megismétlése.

    A termék elküldését követően

    A csomagot nyomon követheted a vevővel folytatott beszélgetés képernyőjén. Bizonyos szállítási lehetőségek esetén előfordulhat, hogy kézzel kell megadnod a nyomonkövetési számot és elküldöttként megjelölni a csomagot a vásárlástól számított 5 munkanapon belül – csak kövesd az utasításokat.

    Ha a termék kézbesítése után a vevő megerősíti, hogy minden rendben van a csomaggal, megérkezik a kifizetés a Vinted-egyenlegedre.

    Eladás előtt
    1. Új termék feltöltésekor válaszd ki a legmegfelelőbb csomagméretet. A termék méretét a hirdetés szerkesztésével módosíthatod – de csak a termék eladása előtt. Javasoljuk, hogy pontosan válaszd ki a csomagméretet, hogy elkerüld a további szállítási költségeket és/vagy a negatív visszajelzést.
    2. Kiválaszthatod, hogy mely szolgáltatók legyenek elérhetők a vevők számára szállítási beállításokban. A beállításokat bármikor módosíthatod. Azonban a módosítások csak a jövőbeli megrendelésekre vonatkoznak. A legutóbbi módosítások előtt eladott termékeket a vevő által a vásárláskor kiválasztott csomagszállítóval kell elküldeni.
    Megjegyzés
    Egyes szállítási opciók alapértelmezés szerint aktiválva vannak, és nem kapcsolhatók ki. A választott lehetőségek azonnal elérhetővé válnak, amint bekapcsolod őket.
    Hasznos volt ez a cikk?

    Kapcsolódó kérdések:

    • Szállítási lehetőségek kezelése az eladás során
    • Nem tudom időben feladni a terméket
    • Hogyan tudom megváltoztatni az országomat a Vinted oldalon?
    • Vinted
      • Rólunk
      • Feladatok
      • Fenntarthatóság
      • Sajtó
      • Hirdetés
      • Akadálymentes mód
    • Felfedezés
      • Hogyan működik
      • Mobilalkalmazások
      • Infotábla
    • Segítség
      • Súgó
      • Eladás
      • Vásárlás
      • Bizalom és biztonság
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    • Letölthető az App Store-ból
    • Szerezd meg: Google Play
    • Adatvédelmi szabályzat
    • Cookie-król szóló szabályzat
    • Általános szerződési feltételek
    • Platformunk