Vinted logó
Regisztrálás | Bejelentkezés
Eladás most
Nyelv

Magyar

(Hungarian)

  • Női
  • Férfi
  • Dizájner
  • Gyerek
  • Otthon
  • Elektronika
  • Szórakozás
  • Kisállatgondozás
  • Névjegy
  • Platformunk

Súgó

    Kártérítés eladók számára integrált címkével történő szállítás esetén

    Az eladók kártérítést kaphatnak a Vintedtől az elveszett vagy sérült csomagokért, ha megfelelnek az alábbi feltételeknek:

    1. a csomagot a Vinted által generált, előre fizetett szállítási címkével adták fel;
    2. a csomagot megfelelően csomagolták be és
    3. a szállító megerősítette a csomag eltűnését vagy sérülését.

    A kártérítési folyamatot akkor kezdjük meg, ha megerősítést kapunk a szállítási szolgáltatótól.

    Kártérítés mértéke

    A kártérítés mértéke és határa a szállítási szolgáltató szerződési feltételeitől függ.

    Ha a felsorolt szállítási szolgáltatók valamelyikét használod, azzal elfogadod az Általános szerződési feltételeiket – ezeket alább találod, a kártérítés mértékével együtt.

    Szállítási szolgáltató

    A szállítási szolgáltató által meghatározott kártérítési összeg

    Packeta

    Általános szerződési feltételek

    Legfeljebb 220 000 Ft elveszett vagy sérült csomag esetén

    FoxPost

    Általános szerződési feltételek

    Legfeljebb 50 000 Ft elveszett vagy sérült csomag esetén

    GLS

    Általános szerződési feltételek

    Legfeljebb 50 000 Ft elveszett vagy sérült csomag esetén

    Sameday Easybox

    Általános szerződési feltételek

    Az elveszett vagy sérült csomag szállítási költségének legfeljebb 15-szöröse

    UPS

    Általános szerződési feltételek

    Legfeljebb 33 800 Ft elveszett vagy sérült csomag esetén

    Fontos
    Ha a rendelést a fenti szállítási szolgáltatók valamelyikével adtad fel, de nem a Vinted által generált, előre fizetett szállítási címkét vagy kódot használtad – pl. egyéni szállítás –, akkor közvetlenül a szállítási szolgáltatóhoz kell fordulnod a kártérítést illetően.

    Az ellenőrző szolgáltatással vásárolt termékekért járó kártérítési összegek

    Kártérítést kapsz a Vintedtől (legfeljebb az általános kártérítési határértékig, azaz 200 000 Ft értékben), ha a terméket Termékellenőrzéssel vagy Műszakicikk-ellenőrzéssel vásároltad meg, és a csomagszállító megerősíti, hogy a csomag elveszett vagy megsérült szállítás közben. A termékek elküldésekor a megrendeléshez választott szállítási szolgáltató Általános szerződési feltételei érvényesek.

    A központunkban elveszett vagy megsérült csomagokban lévő termék teljes értékét megtérítjük.

    Szállítási szolgáltató

    A Vinted kártérítést ad neked

    GLS (csak Műszakicikk-ellenőrzéssel elérhető)

    Általános szerződési feltételek

    Elveszett vagy sérült csomag esetén legfeljebb 200 000 Ft

    DPD (csak Műszakicikk-ellenőrzéssel elérhető)

    Általános szerződési feltételek

    Elveszett vagy sérült csomag esetén legfeljebb 200 000 Ft

    Ha nem tartod be a csomagolási szabályainkat, akkor lehet, hogy nem fogsz kártérítést kapni a szállítás közben elveszett vagy megsérült csomagokért. 

    Megjegyzés

    Nem adunk kártérítést az ellenőrző központba küldött, nem biztonságos termékekért sem. Ha veszélyes műszaki cikket küldesz a központba, először ellenőrizzük, hogy biztonságosan visszaküldhető-e. Ha nem, akkor a helyi elektronikai hulladékokra vonatkozó előírások szerint ártalmatlanítjuk.

    Hasznos tudnivalók
    • Az elveszett vagy sérült csomagok kivizsgálása több hétig is eltarthat.
    Hasznos volt ez a cikk?
    • Vinted
      • Rólunk
      • Feladatok
      • Fenntarthatóság
      • Sajtó
      • Hirdetés
      • Akadálymentes mód
    • Felfedezés
      • Hogyan működik
      • Mobilalkalmazások
      • Infotábla
    • Segítség
      • Súgó
      • Eladás
      • Vásárlás
      • Bizalom és biztonság
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    • Letölthető az App Store-ból
    • Szerezd meg: Google Play
    • Adatvédelmi szabályzat
    • Cookie-król szóló szabályzat
    • Általános szerződési feltételek
    • Platformunk