Problémák a telefonszámod megadásakor
Sajnálattal hallottuk, hogy problémád adódott telefonszámod ellenőrzése során.
A lehetséges problémák feltárása előtt azt javasoljuk, próbáld meg még egyszer igazolni a telefonszámodat az alábbi lépések segítségével:
- Nyomj a profil ikonodra
- Válaszd ki a Beállításokat, majd a Biztonságot, és nyomj a kétlépcsős ellenőrzés opcióra
- Írd be a telefonszámodat, majd nyomd meg Küldés gombot, hogy megkapd a telefonodra az ellenőrző kódot
- Miután megkaptad, írd be a 4 számjegyű kódot az ellenőrző képernyőre, és nyomd meg az Ellenőrzés gombot
FontosVárj néhány percet, amíg az ellenőrző kód odaér a telefonodra. Ha nem jelenik meg, várj még egy kicsit, majd próbáld újra.
Ha a telefonos ellenőrzés továbbra is sikertelen, olvass tovább a probléma azonosításához és megoldáshoz.
Ugyanaz a szám már használatban van a Vinteden
A telefonszámodat csak egy Vinted-fiókhoz használhatod.
Ha duplikált Vinted-fiókod van, kérjük, csak az egyiket tartsd meg, a többit töröld.
Duplikált fiókok esetén kövesd az alábbi lépéseket a telefonszámod megerősítéséhez:
- Régi fiók törlése
- Vedd fel velünk a kapcsolatot, és küldd el nekünk a telefonszámodat (tartalmazza a nemzetközi előhívószámot is)
Visszaállítjuk az adott szám ellenőrzését, és újból meg tudod erősíteni.
Frissítened kell a régi telefonszámodat?
Ha van már megerősített telefonszámod a Vinted-fiókodon, megváltoztathatod azt egy újra.
Tudd meg, hogyan változtathatod meg a telefonszámodat, ha nem emlékszel rá, nem ismered fel vagy ha egy másik fiókhoz használod.
Elírt telefonszám vagy országhívószám
Ellenőrizd, hogy helyesen adta-e meg:
- Telefonszám „+” jellel és országhívószámmal, szóköz nélkül (pl. +36)
- 4 számjegyű kód
Túl sokszor adtál meg érvénytelen telefonszámot
Előfordulhat, hogy túl sokszor adtad meg helytelenül a telefonszámodat, ezért a megerősítés 2 órára le van tiltva. Ellenőrizd, hogy jól adod-e meg a telefonszámodat, majd próbáld újra később.
Csatlakozási/műszaki problémák
- Ellenőrizd, hogy elég nagy-e a telefon vételi jelerőssége, és megfelelő-e az internetkapcsolat.
- Indítsd újra a telefont, és helyezd be újra a SIM-kártyát
A fentiek egyike sem
Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi gomb segítségével, és küldd el nekünk a következőket:
- Képernyőkép a kapott hibaüzenetről
- A telefonszámodat (amely tartalmazza a nemzetközi előhívószámot is)
MegjegyzésMindig körültekintően kezeljük az adataid – telefonszámod nem osztjuk meg senkivel, és nem használjuk fel az Adatvédelmi szabályzatban foglaltakon kívül más célra.