Vinted logó
Regisztrálás | Bejelentkezés
Eladás most
Nyelv

Magyar

(Hungarian)

  • Női
  • Férfi
  • Dizájner
  • Gyerek
  • Otthon
  • Elektronika
  • Szórakozás
  • Hobbi és gyűjtemények
  • Sport
  • Névjegy
  • Platformunk

Súgó

Csomag nyomon követése

A legfrissebb nyomonkövetési információkat a beszélgetés képernyőjén találod. A csomag nyomon követéséhez:

  1. lépj a vevővel folytatott beszélgetés képernyőjére;
  2. válaszd a Csomag nyomon követése lehetőséget.

Az ezen az oldalon található linkre kattintva közvetlenül a szállítócég weboldaláról is nyomon követheted a csomagot, vagy kimásolhatod a nyomonkövetési számot, hogy máshol is megoszthasd.

Megjegyzés

Akár 48 órát is igénybe vehet, amíg a nyomonkövetési információ először megjelenik a Vinteden.

Gyakori kérdések

„Hol kaphatok segítséget a rendelésemmel kapcsolatban?”

Lépj a Súgó főoldalára, és válaszd ki a kérdéses rendelést. Látni fogod az állapotával kapcsolatos megoldásokat és a kapcsolatfelvételi lehetőségeket.

„Miért tart ilyen sokáig a szállítás?”

A csomag megérkezése akár 25 munkanapot is igénybe vehet (hétvégék és ünnepnapok kivételével). Ha a csomagot kevesebb mint 25 munkanappal ezelőtt küldték, akkor valószínűleg még mindig úton van. Még ha vannak is késések, a legtöbb csomag ezen időn belül megérkezik. 

„A csomagom megérkezett, de a rendelés nyomon követése nem frissült”

Néha a nyomon követési adatok nem frissülnek azonnal a rendszerünkben. Ha megkaptad a rendelésedet, de a nyomon követési státusz nem váltott „Kiszállítva” állapotra, nyomd meg a „Csomag követése” gombot, majd a „Megjelölés megkapottként” gombot a beszélgetés képernyőjén, hogy megerősítsd, hogy átvetted.

„Azt írja, hogy a rendelésemet kiszállították, de nem kaptam meg”

Nyomd meg a „Problémám van” gombot a rendelés kiszállítottkéntvaló megjelölésétől számított 2 napon belül, és válaszd ki a problémát a további utasításokért.

„Azt hiszem, elveszett a csomagom”

Ha a csomag feladása óta több mint 25 munkanap telt el, vagy ha a csomagkövetés státusza a beszélgetés képernyőjén „Úgy tűnik, a csomag elveszett” állapotra módosul, kérjük, nyomd meg a „Problémám van” gombot a beszélgetés képernyőjén a segítségért.

Hasznos tudnivalók
  • A nyomon követés csak a „Vásárlás most” gombbal vásárolt és az alkalmazáson belüli utasításaink szerint elküldött termékek esetében érhető el.
  • Az egyéni szállítási móddal küldött csomagokat nem lehet nyomon követni a Vinteden – az eladónak meg kell adnia a nyomonkövetési számot a vevőnek, vagy értesítenie kell a csomag állapotáról.
Hasznos volt ez a cikk?

Kapcsolódó kérdések:

  • Így történik a kiszállítás
  • Kiszállítási idő
  • Nincs meg a szállítási címke, vagy nem működik
  • Vinted
    • Rólunk
    • Feladatok
    • Fenntarthatóság
    • Sajtó
    • Hirdetés
    • Akadálymentes mód
  • Felfedezés
    • Hogyan működik
    • Mobilalkalmazások
    • Infotábla
  • Segítség
    • Súgó
    • Eladás
    • Vásárlás
    • Bizalom és biztonság
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Letölthető az App Store-ból
  • Szerezd meg: Google Play
  • Adatvédelmi szabályzat
  • Cookie-król szóló szabályzat
  • Általános szerződési feltételek
  • Platformunk