Vinted logó
Regisztrálás | Bejelentkezés
Eladás most
Nyelv

Magyar

(Hungarian)

  • Női
  • Férfi
  • Dizájner
  • Gyerek
  • Otthon
  • Elektronika
  • Szórakozás
  • Kisállatgondozás
  • Névjegy
  • Platformunk

Súgó

A Vinted nem töltődik be az eszközömön

  • iOS
  • Android
  • Weboldal

Így járj el, ha műszaki problémát tapasztalsz a Vinted alkalmazás használata közben.

Az eszköz újraindítása

Az utasításokat az Apple támogatási oldalán találod. Látogass el a https://support.apple.com oldalra, válaszd ki a használt eszközt, majd kövesd az utasításokat

Ellenőrizd, hogy a Vinted alkalmazás legújabb verzióját használod-e
  1. Nyisd meg az App Store alkalmazás-áruházat, és keresd meg a Vinted alkalmazást
  2. Ha a Megnyitás gombot látod az alkalmazásáruházban, az alkalmazás naprakész, nincs további teendőd.
  3. Ha a Frissítés (vagy a Beszerzés) gombot látod, érintsd meg az alkalmazás frissítéséhez. 
  4. Nézd meg, hogy ez megoldotta-e a problémát
Ellenőrizd, hogy iOS14.3 vagy újabb verziót használsz-e
  1. Az eszközödön lépj a Beállítások → Általános → Névjegy → iOS Verzió menüpontra
  2. Ha az iOS14.3 címet látod, az azt jelenti, hogy az iOS verziója elavult. Ha frissíted az iOS rendszert, a Vinted alkalmazás jobban fog működni. 
iOS-frissítések telepítése:
  1. A Beállítások → Általános menüpontban válaszd a Szoftverfrissítés
  2. lehetőséget
  3. Ha azt látod, hogy elérhetők frissítések, érintsd meg a Letöltés és telepítés elemet, és kövesd a további utasításokat. Íme néhány további információ arról, hogyan frissítheted az iOS-eszközöd.
A Vinted alkalmazás újratelepítése:
  1. Az eszköz kezdőképernyőjén érintsd meg hosszan a Vinted alkalmazás ikonját
  2. A megerősítéshez válaszd az Alkalmazás eltávolítása és az Alkalmazás törlése lehetőséget
  3. Nyisd meg az App Store alkalmazás-áruházat, keresd meg a Vinted alkalmazást, és telepítsd újra
  4. Jelentkezz be, és ellenőrizd, hogy ez megoldotta-e a problémát (ha nem, próbálkozz az alábbi megoldásokkal)

Megjegyzés: Ne aggódj, nem veszik el semmilyen információ, ha újratelepíted a Vinted alkalmazást.

Az eszközbeállítások visszaállítása

Az eszközbeállítások visszaállításához: 

  1. Lépj a Beállítások → Általános → iPad/iPhone áthelyezése visszaállítása → Visszaállítás  → Összes beállítás visszaállítása
  2. menüpontra
  3. Add meg az eszköz jelkódját
  4. Válaszd ki az Összes beállítás visszaállítása
  5. elemet

Megjegyzés: Ez nem érinti a tárolt adataidat. Az iOS-eszköz visszaállításakor azonban minden beállítás visszaáll az alapértelmezett értékre. Előfordulhat, hogy újra kell csatlakoznod a Wi-Fi-hez, újra kell konfigurálnod a Bluetooth-eszközöket, valamint módosítanod kell az adatvédelmi és egyéb beállításokat.

Ha a fentiek egyike sem nyújtott megoldást

Azért vagyunk, hogy segítsünk – fordulj hozzánk az alábbi gomb segítségével. Gyorsabban tudunk segíteni, ha a következő adatokat megadod az üzenetedben:

  • A problémát bemutató képernyőkép
  • iPad/iPhone készüléked típusa 
  • A használt rendszer iOS-verziója (ezt a Beállítások → Általános → Névjegy → Verzió menüpont alatt találod)
  • Vinted-alkalmazásod verziója (ezt a Vinted alkalmazás → Profil → Beállítások menüpont alatt találod. Görgess le a legvégére, és ott láthatod a verziószámot)
  • Ha hibaüzenetet kaptál, kérjük, küldd el nekünk a megjelenés dátumát és időpontját 
  • A probléma a Vinted weboldalán és az alkalmazásban is fennáll? 

A lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot, miután megkaptuk az adatokat. 

Miután megkaptuk az adatokat, hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot. 

Hasznos tudnivalók:

  • A Vinted a Chrome és a Safari böngészővel működik a legjobban.
  • Amíg a válaszunkra vársz, a Vintedet a www.vinted.hu oldalon használhatod – a kezdéshez jelentkezz be felhasználóneveddel és jelszavaddal.

Az eszköz újraindításakor a háttérben futó összes program bezárul, és ez általában a legtöbb műszaki problémát megoldja. Ha ez nem segít, próbáld meg elvégezni az alábbi lépéseket.

Ellenőrizd, hogy a Vinted alkalmazás legújabb verzióját használod-e
  1. Nyisd meg a Google Play alkalmazásáruházat, és keresd meg a Vinted alkalmazást.
  2. Ha a Megnyitás gombot látod az alkalmazásáruházban, az alkalmazás naprakész. Ha a Frissítés (vagy a Beszerzés) gombot látod, koppints rá az alkalmazás frissítéséhez.
Ellenőrizd, hogy Android 7.0 vagy újabb verziót használsz-e
  1. Az eszközön lépj a Beállítások → Telefon/eszköz névjegye vagy Szoftverinformációk
  2. menüpontra
  3. Ha a 7.0-s verziónál régebbi, frissítened kell. Válaszd a Szoftverfrissítés lehetőséget a Beállítások
  4. menüben
A Vinted alkalmazás újratelepítése
  1. Az eszközödön lépj a Beállítások → Alkalmazások (Alkalmazáskezelő)
  2. menüpontra
  3. Válaszd ki a Vinted alkalmazást, és távolítsd el
  4. Nyisd meg a Google Play alkalmazásáruházat, keresd meg a Vinted alkalmazást, és telepítsd újra
  5. Jelentkezz be, és nézd meg, hogy ma probléma megoldódott-e

Megjegyzés: Ne aggódj, nem veszik el semmilyen , ha újratelepíted a Vinted alkalmazást.

Alkalmazásadatok törlése 

Kövesd az alábbi lépéseket:

Samsung eszközök esetén
  1. Lépj a Beállítások → Alkalmazások
  2. menüpontra
  3. Válaszd ki a Vinted  
  4. alkalmazást
  5. Lépj a Tárhely 
  6. menüpontra
  7. Válaszd ki az Adatok törlése és Gyorsítótár törlése
  8. lehetőséget
Íme néhány további tipp az adatok Samsung eszközön való törléséhez.
Egyéb Android-rendszerű eszközök

Az alkalmazásadatok törlésének lépései az eszköz márkájától és az Android verziójától függően változhatnak.

Próbáld ki ezt a lépést a probléma megoldásához:

  1. Nyisd meg a Beállítások
  2. menüpontot
  3. Érintsd meg az Alkalmazások és értesítések → Összes alkalmazás megtekintése
  4. lehetőséget
  5. Válaszd a Vinted
  6. elemet
  7. Válaszd ki a Tárhely és gyorsítótár → Tárhely törlése és Gyorsítótár törlése
  8. elemet

Ha a fenti lépések nem végezhetők el a te eszközöd esetében, próbálkozz az alábbi lépésekkel:

  1. Lépj a Beállítások
  2. menüpontra
  3. Keresd meg a Tárhely
  4. lehetőséget
  5. Válaszd a Vinted
  6. elemet
  7. Válaszd ki az Adatok és gyorsítótár törlése 
  8. lehetőséget
Ha a fentiek egyike sem nyújtott megoldást

Azért vagyunk, hogy segítsünk – fordulj hozzánk az alábbi gomb segítségével. Gyorsabban tudunk segíteni, ha a következő adatokat megadod az üzenetedben:

  • A problémát bemutató képernyőkép
  • Eszközöd típusa (ezt a Beállítások → Eszköz névjegye (A telefon névjegye) → Modell neve menüpont alatt találod)
  • A használt rendszer Android-verziója (ezt a Beállítások → Eszköz névjegye (A telefon névjegye) → Szoftverinformáció → Android-verzió menüpont alatt találod)
  • A Vinted alkalmazás verziója (ezt aVinted alkalmazás → Profil → Beállítások menüpontban találod, ha az oldal aljára görgetsz)
  • Ha hibaüzenet jelenik meg, küldd el nekünk az alkalmazásban megjelenő dátumot és időpontot
  • A probléma a Vinted weboldalán és az alkalmazásban is fennáll? 

A lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot, miután megkaptuk az adatokat.

Hasznos tudnivalók:

  • Amíg a válaszunkra vársz, a Vintedet a www.vinted.hu oldalon használhatod – a kezdéshez jelentkezz be felhasználóneveddel és jelszavaddal.

Így járj el, ha műszaki problémát tapasztalsz a Vinted elérése és használata közben:

Próbálj meg egy másik böngészőt vagy számítógépet használni 

A Vinted a Chrome és a Firefox böngészőkkel működik legjobban.

Gyorsítótár és sütik törlése

Ha Chrome vagy Firefox böngészőt használsz:

  1. Windows számítógépen nyomd meg a Ctrl+Shift+Delete, Mac számítógépen pedig nyomd meg a Command key(⌘)+Shift+Backspace billentyűkombinációt
  2. Jelöld be az első 3 mezőt
  3. Töröld a Mindenkori adatokat
  4. A befejezéshez kattints az Adatok törlése gombrae

Ha Safari böngészőt használsz:

  1. Lépj a képernyő tetején található menüsorra
  2. Válaszd az Előzmények → Előzmények törlése
  3. lehetőséget
  4. A legördülő menüben válaszd ki az Összes előzmény 
  5. lehetőséget
  6.  Kattints az Előzmények törlése
  7. gombra
Frissítsd böngésződet, zárd be, majd nyisd meg újra a böngészőablakot

Ezen a weboldalon tudod ellenőrizni, hogy frissíteni kell-e a böngésződet.

A számítógép újraindítása

A számítógép újraindításakor a háttérben futó programok bezárulnak, és ez általában a legtöbb műszaki problémát megoldja.

Hirdetésblokkolók és víruskereső bővítmények kikapcsolása/szerkesztése

A hirdetésblokkolók vagy a víruskereső bővítmények megakadályozzák a weboldalak teljes betöltését. Győződj meg arról, hogy a reklámblokkolók és a víruskereső bővítmények ki vannak kapcsolva, vagy a Vinted oldal szerepel-e a kivételek listáján.

Ha a fentiek egyike sem nyújtott megoldást

Azért vagyunk, hogy segítsünk – fordulj hozzánk az alábbi gomb segítségével. Gyorsabban tudunk segíteni, ha a következő adatokat megadod az üzenetedben:

  • A problémát bemutató képernyőkép
  • A használt operációs rendszer (Windows vagy Mac) és annak aktuális verziója
  • A böngésző neve és verziója 

A lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot, miután megkaptuk az adatokat. 

Hasznos tudnivalók:

Amíg a válaszunkra vársz, okostelefonodon vagy más eszközödön használhatod a Vinted alkalmazást. A kezdéshez jelentkezz be felhasználóneveddel és jelszavaddal.
Hasznos volt ez a cikk?

Kapcsolódó kérdések:

  • Vinted-egyenleg – így működik
  • Termék elküldése
  • Miért rejtették el vagy törölték a hirdetésedet?
  • Vevővédelmi díj a Vinteden
  • Vinted
    • Rólunk
    • Feladatok
    • Fenntarthatóság
    • Sajtó
    • Hirdetés
    • Akadálymentes mód
  • Felfedezés
    • Hogyan működik
    • Mobilalkalmazások
    • Infotábla
  • Segítség
    • Súgó
    • Eladás
    • Vásárlás
    • Bizalom és biztonság
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Letölthető az App Store-ból
  • Szerezd meg: Google Play
  • Adatvédelmi szabályzat
  • Cookie-król szóló szabályzat
  • Általános szerződési feltételek
  • Platformunk