A Vinted nem töltődik be az eszközömön
Így járj el, ha műszaki problémát tapasztalsz a Vinted alkalmazás használata közben.
Az utasításokat az Apple támogatási oldalán találod. Látogass el a https://support.apple.com oldalra, válaszd ki a használt eszközt, majd kövesd az utasításokat
- Nyisd meg az App Store alkalmazás-áruházat, és keresd meg a Vinted alkalmazást
- Ha a Megnyitás gombot látod az alkalmazásáruházban, az alkalmazás naprakész, nincs további teendőd.
- Ha a Frissítés (vagy a Beszerzés) gombot látod, érintsd meg az alkalmazás frissítéséhez.
- Nézd meg, hogy ez megoldotta-e a problémát
- Az eszközödön lépj a Beállítások → Általános → Névjegy → iOS Verzió menüpontra
- Ha az iOS14.3 címet látod, az azt jelenti, hogy az iOS verziója elavult. Ha frissíted az iOS rendszert, a Vinted alkalmazás jobban fog működni.
- A Beállítások → Általános menüpontban válaszd a Szoftverfrissítés lehetőséget
- Ha azt látod, hogy elérhetők frissítések, érintsd meg a Letöltés és telepítés elemet, és kövesd a további utasításokat. Íme néhány további információ arról, hogyan frissítheted az iOS-eszközöd.
- Az eszköz kezdőképernyőjén érintsd meg hosszan a Vinted alkalmazás ikonját
- A megerősítéshez válaszd az Alkalmazás eltávolítása és az Alkalmazás törlése lehetőséget
- Nyisd meg az App Store alkalmazás-áruházat, keresd meg a Vinted alkalmazást, és telepítsd újra
- Jelentkezz be, és ellenőrizd, hogy ez megoldotta-e a problémát (ha nem, próbálkozz az alábbi megoldásokkal)
Megjegyzés: Ne aggódj, nem veszik el semmilyen információ, ha újratelepíted a Vinted alkalmazást.
Az eszközbeállítások visszaállításához:
- Lépj a Beállítások → Általános → iPad/iPhone áthelyezése visszaállítása → Visszaállítás → Összes beállítás visszaállítása menüpontra
- Add meg az eszköz jelkódját
- Válaszd ki az Összes beállítás visszaállítása elemet
Megjegyzés: Ez nem érinti a tárolt adataidat. Az iOS-eszköz visszaállításakor azonban minden beállítás visszaáll az alapértelmezett értékre. Előfordulhat, hogy újra kell csatlakoznod a Wi-Fi-hez, újra kell konfigurálnod a Bluetooth-eszközöket, valamint módosítanod kell az adatvédelmi és egyéb beállításokat.
Azért vagyunk, hogy segítsünk – fordulj hozzánk az alábbi gomb segítségével. Gyorsabban tudunk segíteni, ha a következő adatokat megadod az üzenetedben:
- A problémát bemutató képernyőkép
- iPad/iPhone készüléked típusa
- A használt rendszer iOS-verziója (ezt a Beállítások → Általános → Névjegy → Verzió menüpont alatt találod)
- Vinted-alkalmazásod verziója (ezt a Vinted alkalmazás → Profil → Beállítások menüpont alatt találod. Görgess le a legvégére, és ott láthatod a verziószámot)
- Ha hibaüzenetet kaptál, kérjük, küldd el nekünk a megjelenés dátumát és időpontját
- A probléma a Vinted weboldalán és az alkalmazásban is fennáll?
A lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot, miután megkaptuk az adatokat.
Miután megkaptuk az adatokat, hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.
Hasznos tudnivalók:
- A Vinted a Chrome és a Safari böngészővel működik a legjobban.
- Amíg a válaszunkra vársz, a Vintedet a www.vinted.hu oldalon használhatod – a kezdéshez jelentkezz be felhasználóneveddel és jelszavaddal.
Az eszköz újraindításakor a háttérben futó összes program bezárul, és ez általában a legtöbb műszaki problémát megoldja. Ha ez nem segít, próbáld meg elvégezni az alábbi lépéseket.
- Nyisd meg a Google Play alkalmazásáruházat, és keresd meg a Vinted alkalmazást.
- Ha a Megnyitás gombot látod az alkalmazásáruházban, az alkalmazás naprakész. Ha a Frissítés (vagy a Beszerzés) gombot látod, koppints rá az alkalmazás frissítéséhez.
- Az eszközön lépj a Beállítások → Telefon/eszköz névjegye vagy Szoftverinformációk menüpontra
- Ha a 7.0-s verziónál régebbi, frissítened kell. Válaszd a Szoftverfrissítés lehetőséget a Beállítások menüben
- Az eszközödön lépj a Beállítások → Alkalmazások (Alkalmazáskezelő) menüpontra
- Válaszd ki a Vinted alkalmazást, és távolítsd el
- Nyisd meg a Google Play alkalmazásáruházat, keresd meg a Vinted alkalmazást, és telepítsd újra
- Jelentkezz be, és nézd meg, hogy ma probléma megoldódott-e
Megjegyzés: Ne aggódj, nem veszik el semmilyen , ha újratelepíted a Vinted alkalmazást.
Kövesd az alábbi lépéseket:
Samsung eszközök esetén
- Lépj a Beállítások → Alkalmazások menüpontra
- Válaszd ki a Vinted alkalmazást
- Lépj a Tárhely menüpontra
- Válaszd ki az Adatok törlése és Gyorsítótár törlése
Egyéb Android-rendszerű eszközök
Az alkalmazásadatok törlésének lépései az eszköz márkájától és az Android verziójától függően változhatnak.
Próbáld ki ezt a lépést a probléma megoldásához:
- Nyisd meg a Beállítások menüpontot
- Érintsd meg az Alkalmazások és értesítések → Összes alkalmazás megtekintése lehetőséget
- Válaszd a Vinted elemet
- Válaszd ki a Tárhely és gyorsítótár → Tárhely törlése és Gyorsítótár törlése
Ha a fenti lépések nem végezhetők el a te eszközöd esetében, próbálkozz az alábbi lépésekkel:
- Lépj a Beállítások menüpontra
- Keresd meg a Tárhely lehetőséget
- Válaszd a Vinted elemet
- Válaszd ki az Adatok és gyorsítótár törlése lehetőséget
Azért vagyunk, hogy segítsünk – fordulj hozzánk az alábbi gomb segítségével. Gyorsabban tudunk segíteni, ha a következő adatokat megadod az üzenetedben:
- A problémát bemutató képernyőkép
- Eszközöd típusa (ezt a Beállítások → Eszköz névjegye (A telefon névjegye) → Modell neve menüpont alatt találod)
- A használt rendszer Android-verziója (ezt a Beállítások → Eszköz névjegye (A telefon névjegye) → Szoftverinformáció → Android-verzió menüpont alatt találod)
- A Vinted alkalmazás verziója (ezt aVinted alkalmazás → Profil → Beállítások menüpontban találod, ha az oldal aljára görgetsz)
- Ha hibaüzenet jelenik meg, küldd el nekünk az alkalmazásban megjelenő dátumot és időpontot
- A probléma a Vinted weboldalán és az alkalmazásban is fennáll?
A lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot, miután megkaptuk az adatokat.
Hasznos tudnivalók:
- Amíg a válaszunkra vársz, a Vintedet a www.vinted.hu oldalon használhatod – a kezdéshez jelentkezz be felhasználóneveddel és jelszavaddal.
Így járj el, ha műszaki problémát tapasztalsz a Vinted elérése és használata közben:
A Vinted a Chrome és a Firefox böngészőkkel működik legjobban.
Ha Chrome vagy Firefox böngészőt használsz:
- Windows számítógépen nyomd meg a Ctrl+Shift+Delete, Mac számítógépen pedig nyomd meg a Command key(⌘)+Shift+Backspace billentyűkombinációt
- Jelöld be az első 3 mezőt
- Töröld a Mindenkori adatokat
- A befejezéshez kattints az Adatok törlése gombrae
Ha Safari böngészőt használsz:
- Lépj a képernyő tetején található menüsorra
- Válaszd az Előzmények → Előzmények törlése lehetőséget
- A legördülő menüben válaszd ki az Összes előzmény lehetőséget
- Kattints az Előzmények törlése gombra
Ezen a weboldalon tudod ellenőrizni, hogy frissíteni kell-e a böngésződet.
A számítógép újraindításakor a háttérben futó programok bezárulnak, és ez általában a legtöbb műszaki problémát megoldja.
A hirdetésblokkolók vagy a víruskereső bővítmények megakadályozzák a weboldalak teljes betöltését. Győződj meg arról, hogy a reklámblokkolók és a víruskereső bővítmények ki vannak kapcsolva, vagy a Vinted oldal szerepel-e a kivételek listáján.
Azért vagyunk, hogy segítsünk – fordulj hozzánk az alábbi gomb segítségével. Gyorsabban tudunk segíteni, ha a következő adatokat megadod az üzenetedben:
- A problémát bemutató képernyőkép
- A használt operációs rendszer (Windows vagy Mac) és annak aktuális verziója
- A böngésző neve és verziója
A lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot, miután megkaptuk az adatokat.
Hasznos tudnivalók:
Amíg a válaszunkra vársz, okostelefonodon vagy más eszközödön használhatod a Vinted alkalmazást. A kezdéshez jelentkezz be felhasználóneveddel és jelszavaddal.