Nem sikerült fizetnem
Sikertelen fizetést okozhat egy ideiglenes hiba vagy egyéb körülmények, a fizetési módtól függően.
- Próbáld meg újra megvenni a terméket később. Közben ne zárd be a böngészőt/alkalmazást, és győződj meg róla, hogy jó az internetkapcsolatod
- Próbálj másik fizetési módot használni
- Próbáld megvásárolni a terméket a Vinted alkalmazás helyett a böngészőből (vagy fordítva)
További megoldások fizetési mód szerint:
Hitelkártya/bankkártya
- Győződj meg arról, hogy a Vinteden megadott összes kártyaadatod helyes. Ha nem, akkor bármikor módosíthatod a fizetési kártyád adatait..
- Próbálj meg másik bankkártyát használni, ha van. Az összes nagyobb hitel- és bankkártyát támogatjuk.
- Lépj kapcsolatba bankoddal (a kártya kibocsátójával), és győződj meg a következőkről:
- Elég pénz áll rendelkezésre a számládon
- A bankodnál vagy számlakibocsátódnál megadott kapcsolattartási adataid naprakészek (a hibás adatok fizetéshitelesítési problémákat okozhatnak
- A számládon nincsenek visszatartások/további biztonsági korlátozások
- Nincsenek elért korlátok (maximális számú vásárlás vagy elköltött összeg az adott napon/hónapban)
Apple Pay
Az Apple Pay a fizetési kártyádat használja a fizetés megkönnyítésére. Ezért kérjük, lépj kapcsolatba a kártyád kibocsátójával, és győződj meg a következőkről:
- Elég pénz áll rendelkezésre a számládon
- A számládon nincsenek visszatartások/további biztonsági korlátozások
- Nincsenek elért korlátok (maximális számú napi vásárlás, napi/havi költési korlát)
Ezenkívül felveheted a kapcsolatot az Apple Pay ügyfélszolgálatával is, hogy ellenőrizzék, nincs-e probléma az ő részükről.
Google Pay
A Google Pay a fizetési kártyádat használja a fizetés megkönnyítésére. Ezért kérjük, lépj kapcsolatba a kártyád kibocsátójával, és győződj meg a következőkről:
- Elég pénz áll rendelkezésre a számládon
- A számládon nincsenek visszatartások/további biztonsági korlátozások
- Nincsenek elért korlátok (maximális számú napi vásárlás, napi/havi költési korlát)
FontosFelhívjuk figyelmed, hogy ha a fizetés sikertelen volt, attól még a pénz levonásra kerülhet (vagy lefoglalásra) a számládról. Ebben az esetben, várj 5 munkanapot (ritkább esetben 15 munkanapot), amíg megkapod a visszatérítést. Ha ez idő alatt nem érkezik meg a visszatérítés, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Ha a fentiek közül egyik sem sikerül, kérjük, vedd fel a kapcsolatot velünk az alábbi gomb segítségével, és csatolj egy képernyőképet a hibaüzenetről vagy arról a képernyőről, amit akkor látsz, amikor fizetni próbálsz. Hamarosan válaszolunk!