Vinted logó
Regisztrálás | Bejelentkezés
Eladás most
Nyelv

Magyar

(Hungarian)

  • Női
  • Férfi
  • Dizájner
  • Gyerek
  • Otthon
  • Elektronika
  • Szórakozás
  • Hobbi és gyűjtemények
  • Sport
  • Névjegy
  • Platformunk

Súgó

    Jelenleg technikai problémát tapasztalunk a Vinted-platformon. Tisztában vagyunk a problémával, és már dolgozunk a megoldásán. Sajnáljuk az okozott kellemetlenséget.

    Nem sikerült fizetnem

    Sikertelen fizetést okozhat egy ideiglenes hiba vagy egyéb körülmények, a fizetési módtól függően.

    A probléma megoldása
    1. Próbáld meg újra megvenni a terméket később. Közben ne zárd be a böngészőt/alkalmazást, és győződj meg róla, hogy jó az internetkapcsolatod
    2. Próbálj másik fizetési módot használni
    3. Próbáld megvásárolni a terméket a Vinted alkalmazás helyett a böngészőből (vagy fordítva)
    Még mindig nem sikerül?

    További megoldások fizetési mód szerint:

    Hitelkártya/bankkártya
    • Győződj meg arról, hogy a Vinteden megadott összes kártyaadatod helyes. Ha nem, akkor bármikor módosíthatod a fizetési kártyád adatait..
    • Próbálj meg másik bankkártyát használni, ha van. Az összes nagyobb hitel- és bankkártyát támogatjuk.
    • Lépj kapcsolatba bankoddal (a kártya kibocsátójával), és győződj meg a következőkről:
      • Elég pénz áll rendelkezésre a számládon
      • A bankodnál  vagy számlakibocsátódnál megadott kapcsolattartási adataid naprakészek (a hibás adatok fizetéshitelesítési problémákat okozhatnak
      • A számládon nincsenek visszatartások/további biztonsági korlátozások
      • Nincsenek elért korlátok (maximális számú vásárlás vagy elköltött összeg az adott napon/hónapban)
    Apple Pay 

    Az Apple Pay a fizetési kártyádat használja a fizetés megkönnyítésére. Ezért kérjük, lépj kapcsolatba a kártyád kibocsátójával, és győződj meg a következőkről:

    • Elég pénz áll rendelkezésre a számládon
    • A számládon nincsenek visszatartások/további biztonsági korlátozások
    • Nincsenek elért korlátok (maximális számú napi vásárlás, napi/havi költési korlát)

    Ezenkívül felveheted a kapcsolatot az Apple Pay ügyfélszolgálatával is, hogy ellenőrizzék, nincs-e probléma az ő részükről.

    Google Pay

    A Google Pay a fizetési kártyádat használja a fizetés megkönnyítésére. Ezért kérjük, lépj kapcsolatba a kártyád kibocsátójával, és győződj meg a következőkről:

    • Elég pénz áll rendelkezésre a számládon
    • A számládon nincsenek visszatartások/további biztonsági korlátozások
    • Nincsenek elért korlátok (maximális számú napi vásárlás, napi/havi költési korlát)
    Fontos
    Felhívjuk figyelmed, hogy ha a fizetés sikertelen volt, attól még a pénz levonásra kerülhet (vagy lefoglalásra) a számládról. Ebben az esetben, várj 5 munkanapot (ritkább esetben 15 munkanapot), amíg megkapod a visszatérítést. Ha ez idő alatt nem érkezik meg a visszatérítés, vedd fel velünk a kapcsolatot.

    Ha a fentiek közül egyik sem sikerül, kérjük, vedd fel a kapcsolatot velünk az alábbi gomb segítségével, és csatolj egy képernyőképet a hibaüzenetről vagy arról a képernyőről, amit akkor látsz, amikor fizetni próbálsz. Hamarosan válaszolunk!

    Hasznos volt ez a cikk?

    Kapcsolódó kérdések:

    • Vásárlás lépésről lépésre
    • Fizetési kártya hozzáadása vagy kezelése
    • A Vinted nem töltődik be az eszközömön
    • Vinted
      • Rólunk
      • Feladatok
      • Fenntarthatóság
      • Sajtó
      • Hirdetés
      • Akadálymentes mód
    • Felfedezés
      • Hogyan működik
      • Mobilalkalmazások
      • Infotábla
    • Segítség
      • Súgó
      • Eladás
      • Vásárlás
      • Bizalom és biztonság
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    • Letölthető az App Store-ból
    • Szerezd meg: Google Play
    • Adatvédelmi szabályzat
    • Cookie-król szóló szabályzat
    • Általános szerződési feltételek
    • Platformunk