Vinted logó
Regisztrálás | Bejelentkezés
Eladás most
Nyelv

Magyar

(Hungarian)

  • Női
  • Férfi
  • Dizájner
  • Gyerek
  • Otthon
  • Elektronika
  • Szórakozás
  • Kisállatgondozás
  • Névjegy
  • Platformunk

Súgó

    Csomag nyomon követése

    A legfrissebb nyomonkövetési információkat a beszélgetés képernyőjén találod. A csomag nyomon követéséhez:

    1. lépj a vevővel folytatott beszélgetés képernyőjére;
    2. válaszd a Csomag nyomon követése lehetőséget.

    Az ezen az oldalon található linkre kattintva közvetlenül a szállítócég weboldaláról is nyomon követheted a csomagot, vagy kimásolhatod a nyomonkövetési számot, hogy máshol is megoszthasd.

    Megjegyzés

    Akár 48 órát is igénybe vehet, amíg a nyomonkövetési információ először megjelenik a Vinteden.

    Gyakori kérdések

    „Hol kaphatok segítséget a rendelésemmel kapcsolatban?”

    Lépj a Súgó főoldalára, és válaszd ki a kérdéses rendelést. Látni fogod az állapotával kapcsolatos megoldásokat és a kapcsolatfelvételi lehetőségeket.

    „Miért tart ilyen sokáig a szállítás?”

    A csomag megérkezése akár 25 munkanapot is igénybe vehet (hétvégék és ünnepnapok kivételével). Ha a csomagot kevesebb mint 25 munkanappal ezelőtt küldték, akkor valószínűleg még mindig úton van. Még ha vannak is késések, a legtöbb csomag ezen időn belül megérkezik. 

    „A csomagom megérkezett, de a rendelés nyomon követése nem frissült”

    Néha a nyomon követési adatok nem frissülnek azonnal a rendszerünkben. Ha megkaptad a rendelésedet, de a nyomon követési státusz nem váltott „Kiszállítva” állapotra, nyomd meg a „Csomag követése” gombot, majd a „Megjelölés megkapottként” gombot a beszélgetés képernyőjén, hogy megerősítsd, hogy átvetted.

    „Azt írja, hogy a rendelésemet kiszállították, de nem kaptam meg”

    Nyomd meg a „Problémám van” gombot a rendelés kiszállítottkéntvaló megjelölésétől számított 2 napon belül, és válaszd ki a problémát a további utasításokért.

    „Azt hiszem, elveszett a csomagom”

    Ha a csomag feladása óta több mint 25 munkanap telt el, vagy ha a csomagkövetés státusza a beszélgetés képernyőjén „Úgy tűnik, a csomag elveszett” állapotra módosul, kérjük, nyomd meg a „Problémám van” gombot a beszélgetés képernyőjén a segítségért.

    Hasznos tudnivalók
    • A nyomon követés csak a „Vásárlás most” gombbal vásárolt és az alkalmazáson belüli utasításaink szerint elküldött termékek esetében érhető el.
    • Az egyéni szállítási móddal küldött csomagokat nem lehet nyomon követni a Vinteden – az eladónak meg kell adnia a nyomonkövetési számot a vevőnek, vagy értesítenie kell a csomag állapotáról.
    Hasznos volt ez a cikk?

    Kapcsolódó kérdések:

    • Megrendelés lemondása
    • Hogyan tudom megváltoztatni az országomat a Vinted oldalon?
    • Vinted
      • Rólunk
      • Feladatok
      • Fenntarthatóság
      • Sajtó
      • Hirdetés
      • Akadálymentes mód
    • Felfedezés
      • Hogyan működik
      • Mobilalkalmazások
      • Infotábla
    • Segítség
      • Súgó
      • Eladás
      • Vásárlás
      • Bizalom és biztonság
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    • Letölthető az App Store-ból
    • Szerezd meg: Google Play
    • Adatvédelmi szabályzat
    • Cookie-król szóló szabályzat
    • Általános szerződési feltételek
    • Platformunk