Csomag nyomon követése
A legfrissebb nyomonkövetési információkat a beszélgetés képernyőjén találod. A csomag nyomon követéséhez:
- lépj a vevővel folytatott beszélgetés képernyőjére;
- válaszd a Csomag nyomon követése lehetőséget.
Az ezen az oldalon található linkre kattintva közvetlenül a szállítócég weboldaláról is nyomon követheted a csomagot, vagy kimásolhatod a nyomonkövetési számot, hogy máshol is megoszthasd.
MegjegyzésAkár 48 órát is igénybe vehet, amíg a nyomonkövetési információ először megjelenik a Vinteden.
„Hol kaphatok segítséget a rendelésemmel kapcsolatban?”
Lépj a Súgó főoldalára, és válaszd ki a kérdéses rendelést. Látni fogod az állapotával kapcsolatos megoldásokat és a kapcsolatfelvételi lehetőségeket.
„Miért tart ilyen sokáig a szállítás?”
A csomag megérkezése akár 25 munkanapot is igénybe vehet (hétvégék és ünnepnapok kivételével). Ha a csomagot kevesebb mint 25 munkanappal ezelőtt küldték, akkor valószínűleg még mindig úton van. Még ha vannak is késések, a legtöbb csomag ezen időn belül megérkezik.
„A csomagom megérkezett, de a rendelés nyomon követése nem frissült”
Néha a nyomon követési adatok nem frissülnek azonnal a rendszerünkben. Ha megkaptad a rendelésedet, de a nyomon követési státusz nem váltott „Kiszállítva” állapotra, nyomd meg a „Csomag követése” gombot, majd a „Megjelölés megkapottként” gombot a beszélgetés képernyőjén, hogy megerősítsd, hogy átvetted.
„Azt írja, hogy a rendelésemet kiszállították, de nem kaptam meg”
Nyomd meg a „Problémám van” gombot a rendelés kiszállítottkéntvaló megjelölésétől számított 2 napon belül, és válaszd ki a problémát a további utasításokért.
„Azt hiszem, elveszett a csomagom”
Ha a csomag feladása óta több mint 25 munkanap telt el, vagy ha a csomagkövetés státusza a beszélgetés képernyőjén „Úgy tűnik, a csomag elveszett” állapotra módosul, kérjük, nyomd meg a „Problémám van” gombot a beszélgetés képernyőjén a segítségért.
- A nyomon követés csak a „Vásárlás most” gombbal vásárolt és az alkalmazáson belüli utasításaink szerint elküldött termékek esetében érhető el.
- Az egyéni szállítási móddal küldött csomagokat nem lehet nyomon követni a Vinteden – az eladónak meg kell adnia a nyomonkövetési számot a vevőnek, vagy értesítenie kell a csomag állapotáról.